Часто шукають:
Якщо при отриманні посилки доставлений товар не відповідає замовленню, кур'єр чи менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере його та поверне оплату.
Якщо товар не відкритий, а цілісність упаковки не порушена, протягом 14 днів з моменту придбання ви можете повернути продукт. Якщо ви знайдете брак, скажіть нам. Наш менеджер запропонує можливі рішення, а у разі обміну або повернення товару організує візит кур'єра або розповість, як надіслати нам посилку.
Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, при зверненні ми попросимо надати і сам товар або товари, що входили в набір (без пошкоджень під час розпакування та використання), всі комплектуючі та упаковку товару зі штрих-кодом виробника, а також документ, що підтверджує придбання товару. Орієнтовно протягом 14 днів після отримання посилки ми вивчаємо повернені позиції, приймаємо рішення щодо повернення коштів на вказаний рахунок. Додатково вам надішлють повідомлення на електронну адресу про статус повернення.
УВАГА! При отриманні замовлення обов'язково оглядайте товар у присутності співробітника перевізника на наявність дефектів та пошкоджень товару. У разі виявлення пошкодження товару обов'язково складайте акт, що свідчить про пошкодження товару та надсилайте його у зручний для Вас спосіб з фотофіксацією. У разі відсутності доказів, що свідчить про пошкодження товару під час транспортування - претензії та скарги на неналежну якість товару не приймаються
З усіх питань Ви можете зв'язатися з нами за телефоном: +38 (096) 804-29-10